کد خبر:1521
پ
۱۶۹۹۸۱۷۶۶

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در نجف آباد اصفهان آغاز شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان روز چهارشنبه به نقل از حسین مقدم کیا دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی افزود: در این طرح نوجوانان و جوانان نجف آبادی با شرکت در کلاس های حضوری و مجازی آموزش های ویژه […]

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان روز چهارشنبه به نقل از حسین مقدم کیا دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی افزود: در این طرح نوجوانان و جوانان نجف آبادی با شرکت در کلاس های حضوری و مجازی آموزش های ویژه را فرا می گیرند.
وی ادامه داد: طرح ملی تلاوت طرح زیربنایی و زیرساختی است که رویکرد آن کشف استعدادهای نهفته قرآنی دربین پسران و دختران است.
دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: به ابتکارآستان قدس رضوی، طرح ملی تلاوت قرآن کریم و معاونت قرآن و عترت زمینه حضور دختران علاقه‌مند به فراگیری تلاوت قرآن کریم فراهم شده است.
وی تاکید کرد: نجف آباد اصفهان از ظرفیت بالایی برخوردار است و در آموزش های ویژه از اساتید قرآنی محلی استفاده می شود.
مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) نجف آباد اصفهان هم گفت: در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم ۸۰ نفر نوجوان و جوان نجف آبادی ثبت نام کردند که ۷۰ نفر از آنان دختران نوجوان علاقه‌مند هستند.
مریم عادل نیا افزود: در نجف آباد اصفهان استعدادهای نهفته قرآنی وجود دارد که با همدلی و همیاری مسوولان می توان شکوفا کرد.
عادل نیا اجرای طرح ملی تلاوت در نجف آباد اصفهان را یک فرصت دانست و افزود: اجرای این طرح می تواند شاخص های قرآنی شهرستان را ارتقاء بخشد.

شهرستان نجف آباد با وسعتی بالغ بر ۲۸۵ کیلومتر مربع، ۳۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید