کد خبر:658
پ
photo_2023-01-24_13-25-23

مهلت ثبت نام در طرح ملی تلاوت تا دهم شهریور تمدید شد

مهلت ثبت نام در طرح ملی تلاوت تا دهم شهریور تمدید شد مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید مهلت ثبت نام در طرح ملی تلاوت تا دهم شهریور خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نور محمدی روز […]

مهلت ثبت نام در طرح ملی تلاوت تا دهم شهریور تمدید شد
مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید مهلت ثبت نام در طرح ملی تلاوت تا دهم شهریور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نور محمدی روز شنبه گفت: این طرح با عنوان “شباب الرضا” با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوجوان قرآنی در سه بخش حفظ، مفاهیم و تلاوت برگزارمی شود.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح کلاس های تخصصی قرآن کریم ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵ سال و پسران هشت تا ۱۵ سال برگزار می شود اظهار داشت: این کلاسها به صورت حضوری و مجازی است و علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

نورمحمدی، با تاکید بر اینکه ثبت نام در این طرح الزاما در سامانه طرح ملی تلاوت انجام می شود متذکر شد: قرآن آموز پس از شرکت در کلاسها و اتمام دوره در آزمون های پایان دوره که در واقع سنجش وی برای حضور در دوره مقدماتی طرح ملی تلاوت است شرکت نموده و در صورت قبولی در آزمون ها، به عنوان فراگیر “سطح یک” پذیرش خواهد شد.

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: این طرح به سه سطح تقسیم شده است که شامل سطح یک یا دوره متوسطه به مدت سه سال، سطح دو یا دوره پیشرفته به مدت دو سال و سطح سه یا دوره عالی به مدت دو سال است.

طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید