کد خبر:1968
پ
۵f7963716883a

بیانیه هتک حرمت مجدد به قرآن کریم

بسم الله الرحمن الرحیم. یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿سوره صف، آیه ۸﴾ می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند. در روز‌های عزای سید و سرور شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه […]

بسم الله الرحمن الرحیم.

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿سوره صف، آیه ۸﴾
می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند.

در روز‌های عزای سید و سرور شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، شاهد بودیم دگر باره، عوامل شیطانی ، به کتاب نورانی و انسان‌ساز ‘قرآن کریم’ جسارت کردند.

این اقدام رذیلانه، غیر عقلانی، غیر اخلاقی و ضدبشری عده‌ای مزدور و مدعی آزادی بیان در اهانت به قرآن کریم که تحت حمایت دولت سوئد انجام شد، یک جنایت فرهنگی است و بستر و شرایط لازم برای هتک مقدسات امت اسلامی را فراهم ساخت.

بدون ‌شک این حرکت نابخشودنی و اهانت مجدد به قرآن کریم ، از سوی قدرت‌های استکباری و صهیونیست بین‌الملل بوده که با هدف تخریب اسلام انجام شده و هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نبوده و قابل تحمل نیست.

چنین رفتارهایی تنها نشان دهنده اوج عجز و ناتوانی آنان در تقابل منطقی و عقلانی با قرآن است و لذا به فهماندن حقانیت قرآن بیشتر کمک خواهد کرد.

ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام این اقدام زشت و ناهنجار را که به بهانه آزادی بیان صورت پذیرفت و احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد را شدیداً محکوم می نماید .

طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید