کد خبر:2005
پ
۳۲۳۵۳۱۶_۱۸۸

انتقال تجربیات طرح ملی تلاوت به فعالان قرآنی پاکستان

نشست تبیین و روش اجرای طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) در حیدرآباد پاکستان اجرا شد. هیئت اعزامی متشکل از دو نوجوان برتر طرح شوق تلاوت محمد باقری از آذربایجان‌شرقی (با تلاوت به سبک عبدالباسط) و ابوالفضل عدالت‌خواه از بوشهر (با تلاوت به سبک مصطفی اسماعیل)، حسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت، دو نفر از ستاد، […]

نشست تبیین و روش اجرای طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) در حیدرآباد پاکستان اجرا شد.

هیئت اعزامی متشکل از دو نوجوان برتر طرح شوق تلاوت محمد باقری از آذربایجان‌شرقی (با تلاوت به سبک عبدالباسط) و ابوالفضل عدالت‌خواه از بوشهر (با تلاوت به سبک مصطفی اسماعیل)، حسین مقدم‌کیا، دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت، دو نفر از ستاد، یک نفر مسئول آموزش ستاد و یک نفر روابط عمومی و مستندساز به کشور پاکستان اعزام شدند.

از برنامه‌های این اعزام(که از ۲۹ آبان آغاز شده و تا ششم آذرماه ادامه خواهد داشت)، گروه اعزامی در مؤسسه قرآنی جماران حیدرآباد پاکستان حضور یافتند و به اجرای برنامه پرداختند.

سپس نشست بومی‌سازی به منظور تشریح روش‌های اجرای طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) با حضور مدیران مؤسسات قرآنی، اساتید و معلمان قرآنی شهر حیدرآباد پاکستان برگزار شد.

حیدر آباد پاکستان
حیدر آباد پاکستان

یادآور می‌شود، این اعزام به مدت یک هفته و با حمایت‌های دفتر فرهنگی رایزنی جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی انجام شد.

همچنین طرح ملی تلاوت قرآن کریم با عنوان «شباب‌الرضا» از سال ۱۳۹۱ با هدف کشف استعدادهای قرآنی نوجوانان با همکاری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و معاونت قرآن و عترت ارشاد در سطح کشور آغاز به‌کار کرد.

طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید