کد خبر:2008
پ
۳۲۳۸۶۸۱_۵۹۹

از اجرای تلاوت در موزه ایالت سِند تا حضور در حسینیه حیدرآباد

هیئت اعزامی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) به پاکستان، ضمن بازدید از موزه ایالت سِند پاکستان، در مراسم شب شعر حسینیه امام بارگاه اصغریه حسینی حیدرآباد پاکستان حضور پیدا کردند. در ادامه سفر تعدادی از برگزیدگان با حضور در مؤسسه پیام اسلامی حیدرآباد پاکستان به تبیین اجرای این طرح ویژه مدیران مؤسسات قرآنی، اساتید و معلمان […]

هیئت اعزامی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) به پاکستان، ضمن بازدید از موزه ایالت سِند پاکستان، در مراسم شب شعر حسینیه امام بارگاه اصغریه حسینی حیدرآباد پاکستان حضور پیدا کردند.
در ادامه سفر تعدادی از برگزیدگان با حضور در مؤسسه پیام اسلامی حیدرآباد پاکستان به تبیین اجرای این طرح ویژه مدیران مؤسسات قرآنی، اساتید و معلمان قرآن پرداختند.

همچنین این گروه در مراسم شب شعر حسینیه امام بارگاه اصغریه حسینی حیدرآباد پاکستان که با حضور سادات این منطقه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد، حضور یافت».

شرکت در مراسم شب شعر حسینیه امام بارگاه اصغریه حسینی حیدر آباد پاکستان

بازدید از دوره‌های آموزشی چندین مؤسسه، تبیین طرح ملی تلاوت و مسابقات شوق تلاوت، برگزاری دوره آموزش صحیح تقلید از تلاوت ویژه قرآن‌آموزان علاقه‌مند و بازدید از موزه ایالت سِند پاکستان بخشی از برنامه ها بود .

همچنین اجرای تلاوت و همخوانی قاریان ابوالفضل عدالت‌خواه و محمد باقری در محوطه موزه و استقبال تماشاگران از دیگر برنامه‌های این حضور چند روزه در شهر حیدرآباد و کراچی بود.

پاکستان
پاکستان

تبیین اجرای طرح در مؤسسه پیام اسلامی حیدر آباد پاکستان

یادآور می‌شود، این اعزام با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد انجام شد.

طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید