- طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام - https://melitelavat.ir -

دور جدید طرح ملی تلاوت قرآن در سراسر کشور آغاز شد+لینک ثبت‌نام

دور جدید طرح ملی تلاوت قرآن در سراسر کشور آغاز شد+لینک ثبت‌نام
به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کشف و پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان، تربیت چهره‌های بزرگ قرآنی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

امسال نیز طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت melitelavat.ir اقدام کنند. نونهالان و نوجوانان پسر ۸ تا ۱۵ سال و دختران بین ۱۰ تا ۱۵ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

در این طرح آموزش به صورت تقلید از قاریان برجسته انجام می‌گیرد که در بخش پسران ۸ تا ۱۵ سال تقلید از اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی و شحات انور و برای دختران ۱۰ تا ۱۵ سال تقلید از اساتید عبدالباسط و مصطفی اسماعیل انجام خواهد گرفت.

پس از ثبت‌نام، تا پایان شهریور‌ماه ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کند.

هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است و در صورت قبولی قرآن‌آموز در آزمون‌ها، به عنوان فراگیر «سطح یک» در مؤسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می‌شود.

برای ثبت‌نام در طرح ملی تلاوت می‌توانید از اینجا اقدام کنید.