کد خبر:672
پ
۸۵۸۷۶۱۹۹۰۹۳۰۴۷۱۳۵۵۵۱۸۹۵۹۴۷۸۳۹
دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم:

ثبت نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد

شهر ری – ایرنا -دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: مرحله دوم ثبت نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) ویژه جوانان و نوجوانان در سراسر کشور و شهرستانهای استان تهران آغاز شده و تا ۱۵ دی ماه سال جاری ادامه دارد. به گزارش ایرنا،حسین مقدم کیا روز یکشنبه در شهرستان […]

شهر ری – ایرنا -دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: مرحله دوم ثبت نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) ویژه جوانان و نوجوانان در سراسر کشور و شهرستانهای استان تهران آغاز شده و تا ۱۵ دی ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش ایرنا،حسین مقدم کیا روز یکشنبه در شهرستان ری افزود: نوجوانان و جوانان دختر و پسر در استان ها در این مرحله فرصت دارند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: در مرحله اول ثبت نام برخی استان ها نتوانستند در این طرح شرکت کنند که اجرای مرحله دوم ثبت نام در راستای پاسخگویی به علاقمندان است.

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا(ع) امسال نیز طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه مندان برای ثبت نام می‌توانند از طریق تارنمای melitelavat.ir اقدام کنند.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم: ثبت نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد

طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد، پس از ثبت نام، ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسه و بیناری برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و آموزش با حضور استاد برگزار می شود و قرآن آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره برای حضور در دوره مقدماتی شرکت می کند.

وی گفت: هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است، در صورت قبولی قرآن آموز در آزمون ها، به عنوان فراگیر “سطح یک” در موسسه قرآنی مجری طرح در استان‌ها پذیرش می شود.

منبع
خبرگزاری مهر
طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید