- طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام - https://melitelavat.ir -

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم در کشور

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم در کشور
دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در کشور آغاز شده است و تا پانزدهم دی‌ سال جاری ادامه دارد.

حسین مقدم‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان دختر و پسر در تمام استان‌های کشور فرصت دارند در این مرحله ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ثبت‌نام، برخی از نوجوانان و جوانان در استان‌ها نتوانستند در این طرح شرکت کنند و اجرای مرحله دوم ثبت‌نام برای پاسخگویی به علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در این طرح انجام شده است.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) امسال نیز به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق وبگاه melitelavat.ir اقدام کنند.

مقدم‌کیا با بیان اینکه طرح آموزش به‌صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌شود، گفت: پس از ثبت‌نام، ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسه وبیناری برای خانواده‌ها و جلسات توجیهی و آموزش با حضور استاد برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره برای حضور در مرحله مقدماتی شرکت می‌کند.

وی افزود: هدف از این طرح، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است و در صورت قبولی قرآن‌آموز در آزمون‌ها، به‌عنوان «فراگیر سطح یک» در موسسه قرآنی مجری طرح در استان‌ها پذیرش می‌شود.