کد خبر:652
پ
۳۶۶۰۷۸_۴۱۷
حسین مقدم‌کیا خبر داد

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم در کشور

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم در کشور دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در کشور آغاز شده است و تا پانزدهم دی‌ سال جاری ادامه دارد. حسین مقدم‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نوجوانان و […]

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی تلاوت قرآن کریم در کشور
دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در کشور آغاز شده است و تا پانزدهم دی‌ سال جاری ادامه دارد.

حسین مقدم‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان دختر و پسر در تمام استان‌های کشور فرصت دارند در این مرحله ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ثبت‌نام، برخی از نوجوانان و جوانان در استان‌ها نتوانستند در این طرح شرکت کنند و اجرای مرحله دوم ثبت‌نام برای پاسخگویی به علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در این طرح انجام شده است.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) امسال نیز به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق وبگاه melitelavat.ir اقدام کنند.

مقدم‌کیا با بیان اینکه طرح آموزش به‌صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌شود، گفت: پس از ثبت‌نام، ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسه وبیناری برای خانواده‌ها و جلسات توجیهی و آموزش با حضور استاد برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره برای حضور در مرحله مقدماتی شرکت می‌کند.

وی افزود: هدف از این طرح، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است و در صورت قبولی قرآن‌آموز در آزمون‌ها، به‌عنوان «فراگیر سطح یک» در موسسه قرآنی مجری طرح در استان‌ها پذیرش می‌شود.

منبع
خبرگزاری مهر
طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید