کد خبر:1855
پ
e8

ثمره ارتقای کیفیت فعالیت‌های قرآنی کمک به آموزش و پرورش نسل آتی است

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکارانی که در امر ترویج قرآن در حوزه کودک و نوجوان فعال هستند به ویژه دبیرخانه طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) گفت: اجرای این طرح به نوعی پشتوانه‌سازی و ریل‌گذاری برای تربیت نسل قرآنی است. وی ادامه داد: هر آنچه فعالیت‌های […]

میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از دست‌اندرکارانی که در امر ترویج قرآن در حوزه کودک و نوجوان فعال هستند به ویژه دبیرخانه طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) گفت: اجرای این طرح به نوعی پشتوانه‌سازی و ریل‌گذاری برای تربیت نسل قرآنی است.

وی ادامه داد: هر آنچه فعالیت‌های قرآنی و آموزش قرآن به ویژه در بخش نوجوان و جوان در سطح کشور گسترده شود، قطعاً ضمن اینکه باری از دوش آموزش و پرورش برداشته می‌شود، فعالیت‌های قرآنی کیفیت بخش‌‌تر خواهد شد و هرچه فعالیت‌های قرآنی کیفی‌تر شود، پشتوانه قرآنی کشور غنی‌تر می‌شود و آن هنگام است که تداوم موفقیت کشور را در عرصه تلاوت خواهیم داشت.

باقری اضافه کرد: این طرح از سوی معدود مؤسسات قرآنی اجرا می‌شود که قاریان جامع‌الاطراف تربیت می‌کند که علاوه بر فن تلاوت و مهارت تلاوت به اخلاق قرآنی توجه ویژه دارند و بخشی از مسابقات را به مفاهیم قرآن اختصاص داده است.

طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید